Tuesday, February 23, 2010

Hari ke 3

dah masuk hari ke 3 aku di Hospital Serdang ni, sedang menunggu kelahiran bby pertama aku. sekarang ni masih belum tahu bila kelahiran bby aku ni. Umi die dah rasa bosan, tension dan tertekan duk dalam hospital ni. aku tahu memang xbes duk dalam wad ni sbb aku dah merasa semua tu dan aku xnak duk lagi dalam wad. Aku pulak menunggu di dalam kereta, lobby hospital dan surau merata tempat aku g melepak bagi ilangkan bosan ni. Surat khabar tiap2 hari beli semua abis aku baca kalo nak ikutkan memang aku pun rasa tension jgk tp pikirkan bby dan umi die aku mesti bersabar dengan semua ni. Ini la dugaan aku untuk menjadi seorg bapak agar aku byk bersabar dengan kerenah ank2 aku nanti. Semalam hari pertama aku tido dalam kereta, nasib la petang semalam hujan memang lebat sangat di Hospital Serdang ni so malam aku xla rasa panas sangat duk dalm kereta. Malam ni belum tahu lagi aku tido ker tak...harap baby keluar la hari ini sian umi bby. Doa aku semoga bby cepat keluar dan umi cpt balik rumah.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails