Wednesday, October 28, 2009

Selamat Datang Rumah KAMI





No 10 Jalan Dahlia 9/3,
Taman Dahlia,
Bandar Baru Salak Tinggi,
43900 Sepang.

Ni la rumah sewa aku sekarang, dah dekat seminggu lebih aku tinggal disini. Memang best la hidup sendiri, nak wat apa pun xda orang nak bising semua kerja aku yang wat. Sekarang ni aku dah semakin rajin untuk memasak, macam-macam aku dah masak untuk wife aku ngan adek aku. hahah kalo xsedap makan jer la yer next time aku akan cuba bagi sedap lagi hahah. Sekarang ni aku tengah membersihkan keliling rumah aku yang penuh dengan rumput. Itulah rutin harian aku bila pulang dari kerja mesti mencangkul,penat jugak tiap-tiap hari aku mencangku ni pun dah sakit-sakit pinggang huhuhuh.

1 comment:

  1. Assalamualaikum & Salam Sejahtera

    Sukacita dimaklumkan Portal Komuniti Bandar Baru Salak Tinggi & Kota Warisan telah dibangunkan di laman www.salaktinggi.com bagi memberikan ruang
    kepada warga kejiranan sekitar Salak tinggi, Sepang berkongsi pendapat, aduan, cadangan dan pandangan penduduk demi kebaikan dan kesejahteraan Bandar kita.

    Pelbagai cadangan, perbincangan, pendapat, boleh dikongsikan bersama disini. Anda juga boleh mengiklankan produk, aktiviti taman dll di ruangan forum yang disediakan.

    Sekian,

    Pentadbir laman.

    www.salaktinggi.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails