Tuesday, October 20, 2009

Kembali Tenang


Amin.. Sungguh tenang keadaan aku sekarang ini, walaupun keadaan kewangan aku semakin gawat akibat daripada berpindah rumah, hati aku cukup tenang sekali. Keadaan kembali normal hidup aku tidak lagi tertekan. Memang betul cakap orang-orang tua kebahagian, kegembiraan dan ketenangan bukan boleh di beli dengan wang ringgit. Sebanyak mana pun duit yang kita ada belum tentu menjanjikan bahagia. Berjaya juga aku lalui situasi yang betul-betul menguji kesabaran dalam hidup aku. Sekarang ni aku boleh balik dari kerja dengan senyuman tiada apa lagi yang boleh membuatkan aku kurang selesa dengan keadaan sekeliling. Apa yang aku tertinggal dulu aku akan buat kembali. Aku KEMBALI dengan kemera kesayangan aku untuk terus mencari sesuatu yang indah pada muka bumi ini untuk diabadikan dalam blog aku ni. Dah lama aku tak mencari bangunan-bangunan yang mempunyai seni tersendiri, bunga-bunga ciptaan tuhan yang begitu cantik dan bermacam-macam lagi untuk aku ambil.Sekali lagi ucapan TERIMA KASIH yang tidak pernah lekang untuk di ucapkan pada semua yang telah membantu.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails