Saturday, September 26, 2009

Sama Merah Haahhaha..


Bersama abg2 dan sepupu aku, maner adek aku ek??? mungkin sekarang die tak tahu aper erti keluarga, kasih sayang dan kerinduan. mungkin lagi 2 tahun die akan rasa apa yang KAMI rasa. Aku dan Ngah sudah berkeluarga, masa untuk KAMI tak banyak seperti dulu semua benda perlu di bahagi dua. Tahun depan long akan rasa apa yang aku dan ngah rasa. Tp ngah masih bernasib baik, long pun akan jadi macam ngah jgk masih berkesempanan untuk mencuri masa. Aku tak macam dieorg,aku JAUH bagi aku bila dah berjauhan aku nak wat yang terbaik bila bersama keluarga aku, aku tak banyak masa untuk dibazirkan setiap detik bila bersama keluarga aku akan hargai. Bila aku teruk kena hentam xsiapa yg tahu...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails