Monday, August 10, 2009

Bosan...

huuuuuuuuuuuu......................
Tak tahu la tahap apa aku nak cakap bosan kali ni. Sekarang ni aku dalam kursus di Ayer Keroh, Melaka. Kalau diikutkan hati tak nak aku datang ke sini tapi apa boleh buat ini adalah salah satu ujian untuk aku sahkan jawatan aku. Perghhhhh...........memang bosan apa pun aku tak leh nak buat sesuka hati aku semua benda sudah di susun untuk aku, tunggu masa untuk laksanakan apa sahaja yang diperintah. Mak cakap semua kena ikut jer kalau nak lulus, memang aku nak lulus dan tak sanggup aku nak ulangi kursus ini sekali lagi. Sebelum datang sini aku di serang degupan jangtung yang laju sama seperti yang pernah aku kena dulu tapi kali ni hanya untuk sehari sahaja kalau mengikut kehendak mak aku memang die tak bagi aku datang sini tapi aku nak pergi juga sabab ni adalah kumpulan pertama so tak banyak lagi aktiviti yang dieorg ada. Selepas hari kedua aku di dalam kursus ni aku kesihatan aku semakin ok degupan jantung aku pun semakin seperti biasa. Syukur alhamdulillah aku ucapkan pada ilahi, mak, sayang, abah dan famili yang bantu aku.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails